به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

دانشگاه چاپ و نشر در مشهد تأسیس می‌شود

: : :

 

دانشگاه چاپ و نشر در مشهد تأسیس می‌شود

 

به گزارش بازار چاپ، محمودرضا برازش مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه ضمن بازدید از چاپخانه‌های شقایق، شرق، طلاکوب، پیمان نو، کیهان نو و کانون در شهر مشهد، به گفتگو با مدیران مسئول آن‌ها پرداخت. وی ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات آنان از از ایجاد مرکز جامع آموزش علمی و کاربردی چاپ و نشر و بسته‌بندی در استان خراسان رضوی به منظور توسعه آموزش‌های علمی و تخصصی در صنعت چاپ خبر داد.

 

برازش ضمن اذعان به ظرفیت بالا و توانمندی قابل قبول صنعت چاپ استان خراسان رضوی در کشور گفت: متأسفانه بسیاری از نیازهای واحدهای تولیدی و کشاورزی در زمینه بسته‌بندی از طریق سایر کشورها تأمین می‌شود.

 

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه این اداره کل با هدف نوسازی صنعت چاپ استان خراسان خبر داده و گفت: در این زمینه پیگیری‌های خوبی درخصوص جذب تسهیلات ارزی و ریالی سیستم بانکی کشور به منظور استقرار دستگاه‌های چاپ مدرن و با تکنولوژی‌های روز در ناوگان صنعت چاپ کشور و نیز حمایت از سازندگان ماشین‌آلات چاپ در داخل کشور انجام شده است.

 

وی در ادامه به افتتاح کتابخانه تخصصی و آزمایشگاه فنی و چاپ و نشر در این استان اشاره کرده و افزود: بزودی کتابخانه تخصصی و آزمایشگاه فنی چاپ و نشر استان، با همکاری اداره کل چاپ و نشر و صنوف مربوطه در مشهد تأسیس و راه‌اندازی خواهند شد.

 

در این مراسم علی مغانی رئیس اتحادیه صنعت چاپ استان خراسان رضوی، مدیرعامل تعاونی ناشران خراسان رضوی و مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران این استان وی را همراهی می‌کردند.

 

گفتنی است دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی چاپ و نشر استان خراسان رضوی با همکاری اتحادیه صنعت چاپ استان و تعاونی ناشران خراسان رضوی دایر خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: يكشنبه, 29 دی 1392