به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

شهرک چاپ تبریز شاید وقتی دیگر!

: : :

 

شهرک چاپ تبریز شاید وقتی دیگر!

 

مسوولان شرکت تعاونی و اتحادیه چاپخانه‌داران شهر تبریز سال گذشته برای تاسیس شهرک چاپ در اطراف این شهر فراخوان دادند و مبالغی را به عنوان ثبت نام و پیش استقرار از چاپخانه داران گرفتند اما گویا هنوز تا راه اندازی این شهرک راه زیادی مانده است.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،بهنام بالار، مدیر چاپخانه بهنام اظهار کرد: سال گذشته برای تاسیس شهرک شهید مدنی تبریز، مسوولان طی فراخوانی از چاپخانه‌داران استان آذربایجان شرقی خواستند که علاقه‌مندان برای حضور در این شهرک علاوه بر ثبت نام، مبالغی به عنوان پیش پرداخت استقرار چاپخانه‌ها بپردازند.

 

وی افزود: اکنون زمین‌های مناسب برای راه‌اندازی چاپخانه در فاز یک این شهرک موجود است که بنابر شنیده ها به سایر اصناف فروخته شده است و چاپخانه‌داران می‌توانند در فاز دو این شهرک مستقر شوند. البته در فاز یک چند سالن ساخته شده به فروش نرفته، وجود دارند که برای خرید آن‌ها باید بهای هنگفتی بپردازیم که اصلا برای چاپخانه‌داران به صرفه نیست. همچنین چاپخانه‌دارانی که موفق به خرید زمین شده‌اند باید از نقشه این شهرک پیروی کنند.

 

مدیر چاپخانه بهنام با بیان این‌که اکنون بخش‌های آماده در فاز یک از داشتن برق بی‌بهره‌اند، گفت: قرار بود در این شهرک فضایی مانند بورس چاپ ایجاد شود ، اما متاسفانه چاپخانه‌دارانی که موفق به خرید زمین شده‌اند به طور پراکنده در این شهرک مستقرند.

 

وی افزود: اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز برای خرید این زمین‌ها قول 10 درصد تخفیف برای چاپخانه‌داران داده است . البته تهمیدات و تسهیلاتی برای چاپخانه‌داران در نظر گرفته‌اند که به نظرم اگر شرایط به همین گونه باشد، تحقق آن‌ها حالا حالا به طول می‌انجامد.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 06 بهمن 1392