به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چک‌های برگشتی‌ آفتی در صنعت چاپ تبریز

: : :

 

چک‌های برگشتی‌ آفتی در صنعت چاپ تبریز

 

مدیر لیتوگرافی بابک تبریز گفت: حدود یک ماه است که بازار کاغذ و زینک از حالت رکود خارج شده ، اما معضل چک‌های برگشتی گریبان‌گیر لیتوگرافان شده است.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، محمد رَشتبَر در این باره افزود: در روزهای اخیر بازار کاغذ روند نزولی را تجربه می‌کند و فرصت خوبی را برای فعالان این حوزه فراهم آورده است ، اما لیتوگرافان در بازار زینک و فیلم این جریان را حس نکرده‌اند زیرا آنان بر اساس مصرف خود اقدام به خرید مواد مصرفی این صنعت می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر با کمبود سفارش مشکل نداریم و می‌توانیم زمان کار را محدود کنیم اما با بازگشت چک‌ها چه کار می‌توانیم انجام دهیم و از چه راهی می‌توانیم این چک‌ها را به پول نزدیکتر کنیم.

 

مدیر لیتوگرافی بابک با بیان این‌که اگر بهای زینک پایین بیاید، لیتوگرافان هم هزینه‌های خود را کاهش می‌دهند. بنابراین، شاهد افزایش سفارش‌ها خواهیم شد، گفت: اکنون لیتوگرافان شهر تبریز زیرنظر اتحادیه لیتوگرافان اداره می‌شوند، از این اتحادیه انتظار عرضه ارزان زینک، فیلم و مواد مصرفی این حوزه را دارم.

 

وی با ابراز خشنودی و خوش‌بینی نسبت به روزهای آینده صنعت چاپ و لیتوگرافی، اظهار کرد: ضرورت دارد مسوولان نسبت به عملکرد واردکنندگان و تاجران زینک و فیلم رسیدگی‌های جدی انجام دهند تا با عرضه زینک و فیلم ارزان شاهد رونق دوباره این صنعت در ایران باشیم.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 06 بهمن 1392