به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تعاونی لیتوگرافان تهران مواد اولیه لیتوگرافی را تا 40 درصد زیر قیمت بازار ارایه می دهد

: : :

 

تعاونی لیتوگرافان تهران مواد اولیه لیتوگرافی را تا 40 درصد زیر قیمت بازار ارایه می دهد

 

مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران اعلام کرد: باتوجه به كشوری بودن حوزه فعالیت این تعاونی، آمادگی این را داریم كه مواد اولیه لیتوگرافی را 30 تا 40 درصد زیر قیمت بازار تهران به لیتوگرافان در سراسر کشور عرضه كنیم.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، روز گذشته (4 بهمن ماه) این خبرگزاری در خبری با عنوان «معضل لیتوگرافان، چک‌های برگشتی‌ است» به گفت وگو با محمد محمد رَشتبَر، مدیر لیتوگرافی بابك تبریز پرداخت. این لیتوگراف از بالا بودن بهای زینک در استان آذربایجان غربی گلایه کرد و از اتحادیه لیتوگرافان این استان خواست تا زینک، فیلم و مواد مصرفی ارزان را در این استان عرضه کنند.

 

غلامرضا شجاع، مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران در واكنش به صحبت‌های محمد رَشتبَر، مدیر لیتوگرافی بابک تبریز اظهار كرد: هفته گذشته جلسه‌ای را با غلامعلی‌زاده، مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران و لیتوگرافان آذربایجان شرقی برگزار كردیم، غلامعلی‌زاده در آن جلسه بیان كرد كه لیتوگرافان در تبریز، زینك را 10 درصد بالاتر از قیمت بازار آزاد تهران تهیه می‌كنند و این برای آن‌ها كمی سنگین است.

 

وی ادامه داد: باتوجه به صحبت مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران و لیتوگرافان آذربایجان شرقی به وی پیشنهاد دادیم كه ما آمادگی این را داریم كه در صورت عقد قرارداد همكاری میان دو تعاونی، زینك را 40 درصد پایین‌تر از قیمتی كه تهیه می‌كنند به آن‌ها عرضه كنیم.

 

شجاع خطاب به لیتوگرافان آذربایجان شرقی گفت: اگر توافق میان تعاونی لیتوگرافان تهران و آذربایجان شرقی منعقد نشود، لیتوگرافان آذربایجانی می‌توانند با عضویت در تعاونی اتحادیه لیتوگرافان تهران، مواد اولیه را 30 درصد زیر قیمت بازار تهران تهیه كنند.

 

به گفته مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران، باتوجه به كشوری بودن مجوز فعالیت این تعاونی، تمام لیتوگرافان كشور می‌توانند به عضویت این تعاونی درآیند تا بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی كنند.

 

شجاع در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار كرد: از این پس باتوجه به پیشنهاد تعاونی اتحادیه لیتوگرافان تهران، گرانی مواد اولیه قابل قبول نیست چراكه ما آمادگی خود را برای تامین مواد اولیه لیتوگرافی سراسر كشور اعلام كردیم.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 بهمن 1392