به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

افتتاح چهارمین نمایشگاه موزه گرافیک ایران

: : :

 

افتتاح چهارمین نمایشگاه موزه گرافیک ایران

 

مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران با موضوع پوسترهای سه دهه طراحان پیشکسوت در زمینه هنرهای تجسمی با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر جمعه در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، چهارمین نمایشگاه کمیته ی موزه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با عنوان "بازدید " که به صورت ادواری برگزار می‌شود، روز جمعه گذشته در موزه ی هنرهای دینی امام علی (ع ) با حضور جمع کثیری از علاقمندان افتتاح گردید.

 

در مراسم گشایش این نمایشگاه که به پوسترهای نمایشگاه های هنرهای تجسمی بین سال های ۱۳۴۰ تا ۱۳۷۰ اختصاص داشت،ابتدا مریم رونقی دبیر نمایشگاه ضمن خوشامد گویی به حاضرین در سالن، گزارش کوچکی در ارتباط با نمایشگاه چهارم موزه گرافیک ارایه کرد و سپس فرزاد ادیبی نایب رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران ضمن ایراد سخنانی از مصطفی اسدالهی دعوت کرد تا به گفتگو بپردازد .

 

اسدالهی در سخنان کوتاهی با اشاره به زحمات کمیته‌ی موزه ی انجمن و تشکر و قدردانی از زحمات صمیمانه و طولانی مدت مجید بلوچ ابراز امیدواری کرد تا با اختصاص مکانی ثابت برای موزه گرافیک انجمن این گنجینه ی عظیم به صورت دائمی در محلی مناسب در دسترس دانشجویان و اساتید و دیگر مراکز فرهنگی و هنری و علاقمندان قرار گیرد.

 

وی همچنین به کیفیت ممتاز آثار به نمایش درآمده و وجود اصالت در ایده‌ی پوسترها در چهارمین نمایشگاه موزه اشاره کرد و ضمن جلب نظر حاضرین به سال‌های خلق آثار خاطر نشان کرد که در اکثر آثار این نمایشگاه، قدرت طراحی به خوبی نمایان است.

 

سپس علی مرادخانی معاونت فرهنگی - هنری وزارت ارشاد ضمن ایراد سخنانی، به این نکته اشاره کرد که امیدوار است بتواند به قولها و گفتگوهایی که با انجمن صنفی طراحان کرافیک ایران داشته در آینده ی نزدیک جامه ی عمل بپوشاند و نیز با اشاره به بخش هایی از مقدمه ی نوشته شده در کتاب نمایشگاه، از حاضرین دعوت کرد تا به بازدید از نمایشگاه بپردازند .

 

لازم به ذکر اینکه همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب آثار به نمایش در آمده در این رویداد نیز که توسط نشر آبان چاپ و منتشر شده معرفی شد و پس از آن نمایشگاه با حضور پر تعداد علاقمندانش گشایش یافت . چهارمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران تا ۹ بهمن ماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع )واقع در بلوار اسفندیار ادامه خواهد داشت .

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 بهمن 1392