به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

عکاسخانه ها هم به کار چاپ روی آوردند!!!

: : :

 

عکاسخانه ها هم به کار چاپ روی آوردند!!!

 

مدیر چاپخانه شریفی بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی درباره فعالیت چاپخانه‌ها در این شهر گفت: اکنون عکاس شهر ما هم تابلوی پذیرش سفارش‌های چاپی را بر سر در مغازه خود نصب کرده است.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،کریم راشدی بستان‌آباد عنوان کرد: چاپخانه شریفی نخستین چاپخانه دارای مجوز شهر بستان‌آباد است که زیر نظر اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز فعالیت می‌کند.

 

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از واحدهای صنفی غیر از چاپخانه‌ای به کار چاپ در زمینه‌های سربرگ،‌ کارت و اوراق تبلیغاتی مشغولند. از جمله این واحدها را می‌توان به عکاسی و خدمات رایانه‌ای اشاره کرد.

 

مدیر چاپخانه شریفی درباره احیای صنعت چاپ این منطقه در مقابل هجوم سایر اصناف به این صنعت گفت: سایر اصناف با هدف پذیرش سفارش‌های چاپی تبلیغات می کنند که در این رابطه شکایت خود را به سازمان شهرداری، اتحادیه چاپخانه‌داران و اتحادیه صنفی برده‌ایم ، اما تاکنون هیچ اقدامی برای جلوگیری از فعالیت آنان صورت نگرفته است.

 

وی افزود: به نظرم اگر هر کسی به طور حرفه‌ای به شغل خود بپردازد، شاهد نارضایتی کارکنان سایر مشاغل و اصناف نخواهیم بود. اگر شغل عکاسی برای عکاسان سود ندارد، آنان می‌توانند به طور کامل به کار چاپ بپردازند ولی شیوه کنونی که بخشی از کارهای این حرفه و بخشی از سفارش‌های حرفه دیگر در یک واحد تجاری صورت می‌گیرد، اصلا مطلوب نیست.

 

راشدی بستان‌آباد با بیان این‌که مسوولان اتحادیه‌ها باید رسیدگی‌هایی به طور مستقیم و غیر مسقیم بر عملکرد واحدهای صنفی داشته باشند تا شرایط کار برای همگان بهبود یابد، اظهار کرد: در شهرهای کوچک که درآمد صاحبان مشاغل محدود است، باید برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شود تا علاوه بر اشتغال‌زایی شاهد توسعه صنایعی مانند چاپ باشیم.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 بهمن 1392