به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

: : :

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

چند وقتی از اجرا و برگزاری کمپین تبلیغاتی شرکت دلپذیر می‌گذرد. کمپین تبلیغاتی که منسجم و بابرنامه منظمی شروع و هنوز ادامه دارد. در این کمپین هر چهارشنبه به قید قرعه به مصرف‌کنندگانی که کد محصول را برای شرکت‌ دلپذیر ارسال‌ کنند، جایزه‌ای در نظر گرفته شده است. درابتدا قرار بر دادن جایزه 200 میلیونی ریالی بود، ولی با گذشت زمان این جایزه افزایش و تبدیل به جایزه 500 میلیون ریالی شده‌ است. علاوه بر افزایش جایزه، دلپذیر در اقدامی دیگر در 9 آگهی محیطی، محصولات سس خود را به شکل قلب بر روی بیلبورد‌های سطح شهر به نمایش درآورده است. برای فهمیدن ماجرای علت نمایش تصویر محصولات دلپذیر به شکل قلب و افزایش جایزه به سراغ فربد صادق‌پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت کدبانو (دلپذیر) رفتم.

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

در مورد اکران آگهی‌های جدید دلپذیر برایمان توضیح بفرمایید؟


این آگهی‌ها برگرفته‌ از تغییر کاراکتر شرکت‌ دلپذیر است. کاراکتر قدیمی دلپذیر سرآشپزی با شمایل آشپزهای قدیمی فرانسوی و کلاه مخصوص (عمو سیبیلو) بود. کاراکتر جدید دلپذیر قلبی با کلاه‌آشپزی که زیر آن نوشته‌ می‌شود: آشپزی با دل‌وجان. تغییر کاراکتر پروسه طولانی را طی کرده‌ است. این تغییر براساس تحقیقات‌ و آمارگیری توسط شرکت صورت گرفته‌ است. معمولا در آمارگیری‌هایی که از مصرف‌کنندگان جمع‌آوری شد، نتیجه نهایی آمارگیری این دو کاراکتر نزدیک به هم می‌شد. اما کاراکتر قلب به نسبت سرآشپز یک درصد رای کمتری از طرف‌ مصرف‌کنندگان دریافت‌ می‌کرد. گروه به این نتیجه رسید کاراکتر قلب بدون هیچ سابقه‌ای نزدیک به 49 درصد رای آورده، حال اگر سابقه طولانی‌تری پیدا کند، مسلما نتیجه بهتری را خواهد داشت. در نتیجه کاراکتر جدید جایگزین کاراکتر قدیمی شد. همچنین آگهی‌های جدید دلپذیر با شکل قلب که سمبل سلامتی است، حکایت از صحت و سلامتی محصولات دلپذیر دارد، چون دلپذیر بیشترین انرژی و تاکید خود را در ارائه محصولات غذایی با بهترین کیفیت ممکنه برای هموطنان گرانقدر ایرانی دارد.

 

آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یافته

 

علت افزایش مبلغ جایزه چهارشنبه پولی چیست؟


بعد از اجرای کمپین و اهدای جوایز به هموطنان از استقبال بی‌نظیری از طرف آن‌ها روبرو شدیم. مردم پیام‌ها و بازخورد خود را ازطریق روابط‌عمومی و امور مشترکین به شرکت‌ دلپذیر منتقل کرده‌اند. بعد از دریافت رضایت و خشنودی مصرف‌کنندگان، شرکت‌ دلپذیر تصمیم به افزایش مبلغ هدیه گرفت.

 

آیا در این مدت با افزایش فروش محصولات دلپذیر مواجه شدید؟ اگرجواب شما مثبت باشد، آیا این افزایش فروش را عاملی برای بالاتر رفتن مبلغ جایزه می‌توان دانست؟


اکثرمحصولات تولید شده، توسط‌ شرکت‌ دلپذیر به گونه‌ای است که مصرف آن‌ها در فصل سرما افزایش می‌یابد. این موضوع از ابتدای شکل‌گیری شرکت‌ دلپذیر اتفاق افتاده است. یعنی هر چقدر به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، فروش محصولات‌ دلپذیر نیز افزایش می‌یابد. در نتیجه در این مدت فروش محصولات‌ دلپذیر روند پیش‌بینی شده خود را داشته است. حال تفکیک این موضوع که این افزایش فروش به خاطر هدیه دادن به مردم و یا روند طی شده در هر سال است، کاری دشوار خواهد بود. در واقع اگر دلپذیر قرعه‌کشی نیز نداشت، قطعا باز هم ما با افزایش فروش محصولات این شرکت مواجه بودیم. اما علت اصلی افزایش مبلغ قرعه‌کشی استقبال بی‌نظیر مردم و طرفداران دلپذیر بوده‌ است. همانطور که می‌دانید هدف اصلی اهدای این جوایز فقط‌ جلب رضایت مصرف‌کنندگان دلپذیر بود و بس. در نتیجه با افزایش مبلغ قرعه‌کشی امیدواریم این رضایت بیش از پیش‌جلب شود. نکته جالب اینکه،حتی کسانی که برنده‌ نشده بودند، نیز از شرکت مرتبا قدردانی و تشکر می‌کنند.

 

 

 

 

منبع: mbanews.ir

 

تاریخ انتشار: جمعه, 11 بهمن 1392