به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

سقف دانشکده چاپ فروریخت، دانشجویان بلاتکلیف شدند

: : :

 

سقف دانشکده چاپ فروریخت، دانشجویان بلاتکلیف شدند

 

سقف مرکز شماره 5 علمی کاربردی واحد 5 معروف به دانشکده چاپ پس از بارندگی‌های هفته پیش فروریخت.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از خبرنگار مهر، پوشش شیروانی سقف مرکز 5 علمی کاربردی واحد 5 معروف به دانشکده چاپ به علت اختلاف با صاحب ملک اداره اوقاف برداشته شده و پس از بارندگی های هفته پیش سقف آن فروریخته است.

 

تاکنون هیچ یک از مسئولان ارشاد پاسخی در این رابطه نداده‌اند و این در حالی است که برخی از کارمندان این مرکز این روزها با ترس و بیم وارد محل نیمه مخروبه این مرکز می‌شوند.

 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اکنون باید ثبت نام ترم زمستانی انجام شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاده است بلکه در چند روز گذشته آب برق و گاز مرکز نیز قطع شده است.

 

نکته حائز اهمیت کتابخانه غنی این مرکز است که اکنون در معرض تخریب سقف و نابودی قرار گرفته است.

 

بنای دانشکده چاپ که به گفته کارشناسان میراث فرهنگی جزء بافت تاریخی نیز به حساب می‌آید، اکنون به دلیل اختلاف و بی‌توجهی مسئولات وزارت ارشاد در معرض تخریب شدید قرار دارد.

 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تقریباً از اوایل آبان امسال مرکز آموزش علمی کاربردی واحد 5 تهران عملاً به حالت نیمه تعطیل درآمده است و مراجعان در ورود به سایت این دانشگاه با این جمله مواجه می‌شدند که «به اطلاع کلیه دانشجویان، مدرسان و مراجعه‌کنندگان محترم می‌رساند: مرکز آموزش علمی کاربردی واحد 5 تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد. زمان شروع مجدد کلاسها از همین طریق اطلاع رسانی می‌گردد».

 

برخی شنیده‌ها حاكی از آن است این مركز با مشكلات جدی، نظیر عدم حمایت لازم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو بوده است. واحد شماره 5 دانشگاه جامع علمی - كاربردی در واقع تنها مركز آموزش دانشگاهی تحت پوشش معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه به آموزش های تخصصی حوزه چاپ و نشر می‌پرداخت.

 

همچنین گفته شده است که مرکز علمی کاربردی واحد 5 تهران که به دانشکده چاپ شهرت دارد، به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است و صاحب ملک یعنی اداره اوقاف، برق و آب این مرکز را قطع کرده و همین باعث اعلام تعطیلی دانشگاه از سوی رییس ان آقای مهندس محمدحسن فکری شده است.

 

در همین حال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آبان امسال در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره علت تعطیلی این دانشگاه گفت: «من راجع به همه علوم عالم اطلاع ندارم و فقط موارد کلی را می‌توانم پاسخ دهم و موارد جزئی را باید از معاونت مربوطه و حتی مدیرکل مربوطه بپرسید.» جنتی که با این انتقاد خبرنگاران مواجه شد که «ولی خیلی از آنها (مدیران کل) پاسخگو نیستند» گفت: «خیر. اینطوری هم نیست، جواب می‌دهند.»

 

دانشکده چاپ که از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است، سالانه نردیک به 1000 فارغ‌التحصیل چاپ به این فراصنعت معرفی کرده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاري مهر

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 20 بهمن 1392