به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چاپ یعنی مشکل!

: : :

 

چاپ یعنی مشکل

 

مدیر چاپخانه امین در شهر خوی با بیان این که مدتی است چاپخانه‌داران با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: چاپخانه سر تا پایش مشکل است، به نظرم چاپ یعنی مشکل!

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، یوسف وزیری عنوان کرد: واحدهای خدمات رایانه‌ای با فعالیت‌های خود، مزاحمت‌هایی برای چاپخانه‌داران شهر خوی ایجاد کرده اند. با فعالیت این افراد وضعیت چاپ در شهر ما به شدت خراب شده است.

 

وی ادامه داد: این واحدها تنها با داشتن یک دستگاه فتوکپی و یک دستگاه رایانه، بر سر در مغازه‌های خود عنوان «چاپخانه دیجیتالی» نصب می‌کنند. این واحدهای خدمات رایانه‌ای علاوه بر قبضه کردن کارهای چاپی محدود، چاپ با شمارگان بالای این منطقه را هم تحویل گرفته و به شهرهای تهران و تبریز ارسال می‌کنند.

 

مدیر چاپخانه امین با بیان این‌که چاپخانه‌های استان آذربایجان شرقی زیرنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره می‌شوند، گفت: اکنون در شهر خوی تنها دو چاپخانه دارای مجوز رسمی چاپ‌اند و سایر واحدهایی که به ارایه خدمات چاپی مشغولند، از داشتن مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بی‌بهره‌اند.

 

وی در ادامه به مسوولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی پیشنهاد داد: با توجه به این‌که چاپخانه‌های این استان اتحادیه مستقل ندارند و زیرنظر اداره ارشاد مدیریت می‌شوند، مسوولان این اداره برای رونق چرخه صنعت چاپ در شمالغربی‌ترین نقطه ایران می‌توانند کاغذ و مواد مصرفی چاپخانه‌ها را با بهای دولتی و ارزان به چاپخانه‌داران ارایه کنند.

 

وزیری یادآور شد: اینک بزرگترین مشکل چاپخانه‌داران تهیه کاغذ است. در یکی ـ دو سال اخیر بهای کاغذ چند برابر شد. بنابراین، بهای کارهای چاپی هم افزایش یافت. در این شرایط بسیاری از مشتری‌ها بودجه کافی برای سفارش‌های چاپی ندارند و به نوعی صنعت چاپ از رونق افتاده است.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 بهمن 1392