به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

کسب و کار صحافان رونق پایان سال را ندارد

: : :

 

کسب و کار صحافان رونق پایان سال را ندارد

 

جلیل غفاری رهبر با اشاره به بازار این روزهای صحافان گفت: كسب و كار روند عادی و معمولی دارد و تحرك سال‌های گذشته را ندارد، به‌طور كلی بازار صحافان بوی شب عید نمی‌دهد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،جلیل غفاری رهبر اظهار كرد: باتوجه به روزهای آخر سال صحافان در حال تولید تقویم و سررسید هستند اما بازار حالت عادی و معمولی دارد و از رونق هرساله خبری نیست، متاسفانه با توجه به فضای كسب و كار، بازار صحافان بوی شب عید نمی‌دهد.

 

رییس اتحادیه صحافان تهران با اشاره به تنوع در تولید تقویم و سررسید گفت: خوشبختانه امسال‌ هم مانند سال‌های گذشته تقویم و سررسیدهای گوناگونی تولید شده است كه بنا بر كیفیت و نوع مواد استفاده شده از پنج تا 30 هزار تومان قیمت دارد.

 

غفاری در توضیح دلایل كاهش كار صحافان اظهار كرد: باتوجه به عدم رونق كسب و كار، شركت‌ها نیز هزینه‌های تبلیغات خود را كم كرده‌اند و درنتیجه كار صحافان كم‌تر شده است، همچنین مصوبه دولت دهم به ادارات دولتی مبنی بر عدم توزیع تقویم و سررسید به كارمندان از دیگر دلایل كاهش كسب و كار صحافان شده است، چنین مواردی باعث شده كه فضای كار مانند سال‌های گذشته نباشد.

 

وی ادامه داد: شاید قیمت كاغذ نسبت به چند ماه گذشته ارزان‌تر شده باشد اما همین قیمت نسبت به سال گذشته سه تا چهار برابر شده است و كاهش پنج تا ده درصدی دردی را دوا نمی‌كند.

 

رییس هیات مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: امیدوارم كه با تدبیر مسوولان وضعیت چاپ و نشر كشور بهتر شود، پیش‌بینی می‌كنم كه وضعیت تا اواخر بهار سال آینده تغییر كند و فضای كسب و كار رونق گیرد.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 04 اسفند 1392