به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

ادامه وعده های مسئولین :دانشکده چاپ به ساختمان دیگری منتقل می‌شود

: : :

 

ادامه وعده های مسئولین :دانشکده چاپ به ساختمان دیگری منتقل می‌شود

 

مشاور علمی‌فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی ارشاد ضمن رد شایعات درباره تصمیم ارشاد برای تعطیلی دانشکده چاپ گفت: در حال حاضر مشغول بررسی ساختمان‌هایی برای استقرار دانشکده چاپ هستیم و ظرف روزهای آتی این کار به نتیجه خواهد رسید.

 

به گزارشبازار چاپ و به نقل از خبرگزاري تسنيم ،‌ به دنبال فرو ریختن سقف مرکز علمی کاربردی شماره 5 که به دانشکده چاپ شهرت دارد،‌ این دانشکده در حال تعطیلی به سر می‌برد و 500 دانشجوی این مرکز سرگردان شده‌اند. این در حالی است که طی روزهای گذشته برخی از مسئولان این دانشکده و دانشجویان در تماس با تسنیم‌، خواستار پیگیری این موضوع و اظهار نظر صریح و شفاف مسئولان وزارت ارشاد شده‌اند.

 

یکی از دانشجویان این دانشکده در تماس با خبرنگار تسنیم، از اعتراض دانشجویان دانشکده چاپ خبر داد و گفت:‌ به دنبال تعطیلی چند هفته‌ای تنها دانشکده تخصصی صنعت چاپ، دانشجویان این مرکز نسبت به بلاتکلیفی پیش آمده و شنیدن زمزمه‌هایی مبنی بر تعطیلی این مرکز از سوی وزارت ارشاد اعتراض داشته و خواستار برگزاری کلاس‌های خود هستند.

 

در این رابطه همایون امیرزاده مشاور علمی‌، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن رد خبر تعطیلی این دانشکده گفت:‌ هیچ گزینه‌ای در این زمینه وجود ندارد،‌ وزارت ارشاد هدفش بالندگی و ارتقا صنعت چاپ است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

 

امیرزاده اضافه کرد:‌ ما تمام تلاشمان این است که در این زمینه حل مشکل استقرار دانشکده چاپ به نتیجه برسیم،‌ طی روزهای گذشته در حال بررسی ظرفیت‌های موجود بوده و از فضاهایی که می‌توان برای استقرار دانشکده چاپ از آن‌ها بهره گرفت،‌بازدید کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد:‌ ما حتی از مراکز و فضاهایی که در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران است‌، نیز بازدید کرده‌ایم و به اتفاق جمعی از کارشناسان حوزه فرهنگ مشغول رسیدگی به امور دانشکده چاپ هستیم.

 

امیرزاده با اشاره به ساختمان فعلی دانشکده چاپ گفت:‌ فضای فعلی این دانشکده غیر قابل استفاده شده است و طبیعتاً ما باید مکان دیگری برای دانشکده اختصاص دهیم،‌ البته این ساختمان فعلی نیز در اختیار وزارت ارشاد نبود‌، بلکه در اختیار سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که با واگذاری سازمان آن هم به سازمان اوقاف و امور خیریه واگذار شد.

 

وی افزود: سازمان اوقاف نیز پس از مدتی مطالبه داشت که ساختمان را تخریب کرده و بنای جدیدی را احداث کند‌، متأسفانه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همراهی نشد که تا نیافتن فضای مناسب برای دانشکده حداقل تا پایان این ترم تحصیلی ساختمان در اختیار دانشکده باشد‌ و این موضوع خود بر معضلات و مشکلات مجموعه افزود. اکنون نیز تقریباً تمامی مدیران در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند، امیدواریم بتوانیم این معضل را ظرف روزهای آینده به نتیجه برسانیم.

 

مشاور علمی‌، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی تصریح کرد:‌ دانشکده چاپ یکی از دانشکده‌های موثر در جهت ارتقای علمی صنعت چاپ است،‌ حداقل انتظار این بود که همراهی لازم با مسئولان وزارت ارشاد انجام بگیرد که متاسفانه با شرایطی که پیش آمد، ما شاهد بروز این مشکلات هستیم.

 

 

 

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 04 اسفند 1392