به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

عامل کم اعتباری خرمای بوشهر: با کیفیت ترین خرما در بسته بندی نامطلوب

: : :

 

عامل کم اعتباری خرمای بوشهر: با کیفیت ترین خرما در بسته بندی نامطلوب

 

استاندار بوشهر گفت: خرمای بوشهر با کیفیت ترین خرما است ولی بسته بندی نامطلوب، خرمای بوشهر را کم اعتبار کرده است.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، مصطفی سالاری در دومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش خرما است که باید زمینه استفاده مناسب از این ظرفیت ها به خوبی فراهم شود تا شاهد شکوفایی کشاورزی باشیم.

 

وی بر لزوم تعریف فرایندی مناسب برای بهبود وضعیت خرمای استان بوشهر تاکید کرد و بیان داشت: پیش نویس طرح جامع خرما توسط سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تدوین شود و کارگروهی نیز بدین منظور توسط اتاق بازرگانی تشکیل شود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه دو میلیارد تومانی صندوق حمایت از بخش کشاورزی در استان بوشهر اضافه کرد: این صندوق نقش بسیار مهمی در حل مشکلات نخل‌داران و تولیدکنندگان خرما دارد و زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای فرآوری خرما با تزریق 50 میلیارد ریال دیگر فراهم خواهد شد.

 

وی بر لزوم رعایت استانداردهای توسط واحدهای فرآوری و بسته بندی خرما تاکید کرد و افزود: ایجاد توافق نامه‌ای با شهرداری تهران برای فروش خرمای استان بوشهر در میادین میوه و تره بار تهران می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد بازار فروش داشته باشد.

 

بسته بندی نامطلوب، خرمای بوشهر را کم اعتبار کرده است

 

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رعایت موارد بهداشتی توسط مراکز فرآوری خرما شد و تصریح کرد: باید خرمای با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد تا ضمن جلب رضایت آنها زمینه فروش بیشتر فراهم شود.

 

وی در ادامه به برخی از پیگیری های صورت گرفته برای کاهش میزان تعرفه برق مشترکین اشاره کرد و بیان داشت: مشکل حقابه نخلداران استان بوشهر را نیز با وزیر نیرو مطرح کردیم.

 

استاندار بوشهر بر لزوم تشکیل گروه مشاوران خرمای استانداری برای حل مشکل نخیلات استان بوشهر تاکید کرد و گفت: از مهمترین مشکلات خرمای بوشهر بسته بندی نامناسب است که علی رغم کیفیت بالای خرمای استان باعث بی اعتبار شدن خرما می شود.

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 اسفند 1392