به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

پاسخ رییس اتحادیه چاپخانه داران اصفهان در ارتباط با موضوع کم کاری

: : :

 

پاسخ رییس اتحادیه چاپخانه داران اصفهان در ارتباط با موضوع کم کاری

 

هرچند که استان اصفهان از لحاظ تعداد واحد های چاپی به تعدد تهران نیست اما سبک فرهنگ و ارتباط اتحادیه با اعضا بسیار بالا است ، چندی پیش یکی از دست اندر کاران بخش لیتوگراف که تحت پوشش اتحادیه چاپ اصفهان است این اتحادیه را کم کار خواهد و برخلاف بسیاری رییس محترم این اتحادیه پاسخ این موضوع را کامل و جامع داد.

 

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران و لیتوگرافان استان اصفهان به سخن یکی از لیتوگرافان این استان مبنی بر این‌که اتحادیه چاپخانه‌داران برای لیتوگرافان این شهر تلاشی نکرده است، پاسخ داد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،محمد علی انصاری‌ اظهار کرد: همواره به فعالان این صنف اعلام کردیم که اقدام گروهی به مراتب تاثیرگذارتر از اقدام انفرادی است. لیتوگرافان در اغلب شهرستان‌های ایران ترجیح می‌دهند که کالاها و مواد اولیه خود را از تهران تهیه کنند. به نظرم دلیل این ارجحیت، پنهان کردن آمار و اطلاعات حوزه کاری‌شان از یکدیگر است.

 

وی با اشاره به اقدام شرکت تعاونی لیتوگرافان تهران در عرضه زینک با 30 تا 40 درصد تخفیف، گفت: ما نیز در اتحادیه خود این موضوع را اعلام کردیم اما برخی لیتوگرافان نسبت به نام تجاری زینک ابراز ناخشنودی و اظهار نظر کردند که در نهایت سبب شد تنها چند تن از لیتوگرافان با این کار همراه باشند که در نتیجه این اقدام صورت نگرفت.

 

مدیر عامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران، ادامه داد: البته دوستان لیتوگراف ما نسبت به اقدام اتحادیه کم لطفی داشتند زیرا چندی پیش در پی حکم سازمان تامین اجتماعی، کارگران لیتوگرافی موظف به پرداخت 30 درصد حق بیمه خود ‌شدند اما با پیگیری های ما و استانداری این عدد را به 10 درصد کاهش دادیم.

 

وی یادآور شد: شرکت تعاونی چاپخانه‌داران در بحث‌های اقتصادی آمادگی همکاری دارد اما باید دوستان ما توجه داشته باشند که 130 چاپخانه‌دار و 15 لیتوگراف سهام‌داران این شرکت تعاونی‌اند. بنابراین، به طور منطقی منافع 130 نفر بیشتر از سایرین مطرح می‌شود. البته این موضوع به این معنا نیست که سهم لیتوگرافان نادیده گرفته می‌شود بلکه آنان به اندازه سهم خود، از سود سهام بهره می‌برند.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 اسفند 1392