به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

۶۰۰ کانون آگهی تبلیغات در خراسان رضوی فعال هستند

: : :

 

۶۰۰ کانون آگهی تبلیغات در خراسان رضوی فعال هستند

 

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فعالیت ۶۰۰ کانون آگهی و تبلیغات در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

 

حسین مسگرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: حمایت از بازارهای کتاب و نمایشگاه‌های دائمی کتاب از برنامه‌های ما است و استاندارد سازی در حوزه برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله کارهایی است که در حال حاضر تا برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده روی آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

مسگرانی با تأکید بر بحث آموزش در حوزه نشر تصریح کرد: ناشران ما باید با قوانین و مقررات آشنا باشند تا در چارچوب قوانین موجود برای نشر فعالیت کنند و در آن حوزه متخصص باشند.

 

وی عنوان کرد: برای اینکه ناشران ما حرفه‌ای باشند طرح‌های آموزشی برای ناشران را در نظر گرفته‌ایم و با این حال نمی‌توانیم شرایط مجوز گرفتن را برای انتشارات‌ها انحصاری کنیم و تنها به تعداد مشخصی اجازه فعالیت در حوزه نشر را بدهیم.

 

مسگرانی از وجود 700 انتشارات در استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: در حال حاضر تعدادی حدود 250 انتشارات فعال در استان داریم.

 

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در زمینه مطبوعات پیگیر این هستیم که خانه مطبوعات به روز شود و هیئت مدیره آن مستقر شود تا در این حوزه فعال‌تر اقدام کنند و شاهد نتایج بهتری باشیم.

 

مسگرانی با اشاره به اهمیت تشکل صنفی مطبوعات عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های مطبوعات استانی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار ما قرار دارد و در تلاشیم تا از این طریق کارایی بخش مطبوعات را افزایش دهیم.

 

600 کانون آگهی تبلیغات در خراسان رضوی فعال است

 

وی از وجود 600 کانون آگهی تبلیغات در خراسان رضوی خبر داد و افزود: قریب به دو سوم این کانون‌ها در مشهد مقدس فعالیت دارند که تعداد آنها حدود 400 عدد است، در حالی که تا پیش از این تمرکز تنها بر روی مشهد بود امروز شاهد هستیم که کانون‌های تبلیغاتی فعالی در شهرستان‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

 

 

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

تاریخ انتشار: سه شنبه, 13 اسفند 1392