به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

مدادهایی که جادوی تبلیغ را می‌نویسند

: : :

 

مدادهایی که جادوی تبلیغ را می‌نویسند

 

این روزها مطالب زیادی در مورد تبلیغات اثرگذار یا روش‌های مهم و مناسبی که مخاطب را جذب کند و مشکلات و چالش‌هایی که صنعت تبلیغات با آن دست به گریبان است، در رسانه‌های مختلف مطرح شده است.

 

در گذر این مطالب گاهی برخی تبلیغات مورد نقد قرار گرفت و بعضی نیز به دلیل محتوا و ایده‌پردازی و گرافیک خوب مورد معرفی و موشکافی قرار گرفتند.

 

اما در این فضایی که اغلب کارشناسان و متخصصان به دلایل متعدد، رویکرد و عملکردهای برخی آژانس‌های تبلیغاتی و رسانه‌هایی که با عملکردشان رسالت اصلی تبلیغات را به کلی زیر سوال برده‌اند را مورد نکوهش قرار می‌دهند، می‌توان ایده‌هایی را یافت که هم بر پایه اصل مهم احترام به مشتری است و هم اینکه به‌خاطر طرح و ایده تازه و مبتکرانه‌اش به آرامی از قدرت نفوذ بالایی در میان این‌همه صدای بلند و گوش‌خراش برخوردار است.

 

روز جمعه هفته گذشته آزمون سراسری دکترای کلیه رشته‌های دانشگاه‌های دولتی برگزار شد. معمولاً حوزه‌های امتحانی مکان خوبی برای تبلیغ آموزشگاه‌ها و مراکز علمی و کتب کمک آموزشی و از این دست می‌باشد که مثل همیشه مطالب کلیشه‌ای و تکراری به مخاطبان عرضه می‌کنند.

 

اما در این میان یکی از مراکز آموزشی با توجه به این نکته که نیاز همه کسانی که در کنکور شرکت می‌کنند در هنگام برگزاری آزمون مداد و پاک‌کن است در اقدامی کاملاً سنجیده در برخی حوزه‌ها، مدادی مشکی به همراه تبلیغ موسسه خود را اهداء کرده بود. البته کسانی که برای شرکت در آزمون دکترا به محل برگزاری آمده بودند با خود قلم و سایر وسایل مورد نیاز را همراه داشتند اما اینکه مخاطب احساس کند کسی به فکر نیاز احتمالی‌اش در موقعیتی سرنوشت‌ساز بوده، حس خوبی است که نشان دهنده تبلیغ آگاهانه و تاثیرگذار است.

 

تراکت‌ها و اعلان‌های زیادی در موقعیت‌های مختلف نظیر سفر و خرید و... در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد اما آن دسته از این تبلیغ‌هایی که مخاطب و نیازهایش و حریم شخصی که مهمترین موضوع است را محترم بداند و رفتاری که نشانه چنین رویکردی است نیز نشان دهد، محتوایشان نیز مورد توجه مخاطب واقع شده و در مرحله بعد مراتب تاثیر و نفوذ و... اتفاق می‌افتد.

 

بنابراین در صنعت تبلیغات جایگاه گفتار و رفتاری که مبتنی بر اصول باشد و سرمنشاء تغییر و تاثیر فراتر از تفکر ساده لوحانه در مورد مخاطب و ترغیب او به اقدامی خواهد بود که مورد نظر صاحبان تبلیغ محسوب می‌شود.

 

 

 

 

منبع: mbanews.ir

 

تاریخ انتشار: شنبه, 24 اسفند 1392