به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

۵ اثر از مدیرکل دفتر چاپ به نمایشگاه کتاب تهران رسید

: : :

 

۵ اثر از مدیرکل دفتر چاپ به نمایشگاه کتاب تهران رسید

 

۵ کتاب از محمودرضا برازش مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب آشنایی با کشورها و شهرهای جهان به نمایشگاه کتاب تهران رسید.

 

به گزارش بازار چاپ ، محمودرضا برازش مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تاکنون 47 عنوان کتاب به رشته تحریر درآورده‌ام که 5 عنوان آن با عناوینی نظیر آشنایی با پکن، شانگهای، گوانجو و دهلی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسیده است.

 

وی اضافه کرد: این کتابها در قالب مجموعه آثار آشنایی با کشورها و شهرهای جهان به نگارش درآمده است که از سوی انتشارات «آفتاب هشتم» منتشر شده‌اند.

 

برازش درباره انگیزه نگارش این کتاب‌ها عنوان می‌کند: اوایل دهه هشتاد به یکی از شهرهای اروپایی سفر کرده‌ام، در آن زمان هر چقدر به دنبال کتاب درباره آشنایی ایرانیان با آن شهر مربوطه پرداختم چیزی نیافتم به همین منظور به این فکر افتادم که اطلاعات شهرها و سایر کشورها را به زبان فارسی به نگارش درآورم.

 

وی افزود: در گذشته یک اثر را به نگارش درآوردم که سپس به یک گروه پژوهشی 15 نفره تبدیل شدیم که تاکنون نیز 47 کتاب در این راستا منتشر شده است که 25 عنوان آن درباره مجموعه آشنایی با کشورهای جهان، 11 عنوان آشنایی با شهرهای جهان و تعدادی کتاب نیز در قطع پالتویی درباره آشنایی مخاطبان با شهرهای جهان و برخی از شهرهای ایران است که شهر مشهد را به عنوان تبرک چندی پیش منتشر و روانه بازار نشر کرده‌ایم.

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: يكشنبه, 14 ارديبهشت 1393