به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

سال گذشته 40 هزار مورد بازرسی از "بازار کاغذ" صورت گرفت

: : :

 

سال گذشته 40 هزار مورد بازرسی از "بازار کاغذ" صورت گرفت

 

در حالیکه هنوز هم با توجه به کاهش تب کاغذ در بازار نوسان قیمتی وجود دارد مدیر کل بازرسی ویژه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفته: با تدابیر اندیشیده شده در سال 92 بیش از 40 هزار بازرسی از بازار کاغذ سراسر کشور صورت گرفت.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از پاپنا ؛ مجتبی قاسمی مدیر کل بازرسی ویژه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره کنترل قیمت اقلام و کالاهای حساس در سطح بازار همزمان با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، گفت: این سازمان در راستای سیاستهای کنترلی و نظارتی خود در سطح بازار ، مسبوق بر این نیز قبل از اجرای طرح مذکور نظارت بر اقلام و کالاهای حساس را دستور کار خود قرار داده است.

 

وی افزود: در حال حاضر نیز این سازمان با هماهنگی دیگر سازمانهای صنعت، معدن و تجارت بصورت مستمر بر تولید ، توزیع و انبارهای نگهداری کالا نظارت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام تعزیری معمول را انجام می دهد.

 

قاسمی با اشاره به وضعیت بازار کاغذ در سال جاری در استانهای کشور اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری با اجرا شدن مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، برخورد با برخی افراد سودجو در حوزه این بازار که با هدف اخلال در شبکه توزیع و انتفاع سود بیشتر در عرضه و فراوانی انواع کاغذ از فرصت سوءاستفاده کرده و اقدام به احتکار این کالا کرده بودند، در اولویت کاری بازرسان ویژه سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور قرار گرفت.

 

وی با ارائه گزارش فعاليت‌ سازمان حمایت در بازرسی از این حوزه در سال 92 عنوان کرد: در سال گذشته این سازمان بر 40438 واحد واردکننده، بنکدار، خرده فروش و انبار کاغذ در سطح کل کشور نظارت کرده است.قاسمی در ادامه اظهار داشت: در نتیجه این بازدیدها و بازرسیها، بیش از 971 مورد تخلف شناسایی شد که پس از تحقیقات تکمیلی پرونده متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار تعزیرات حکومتی استانها قرار گرفت.

 

مدیر کل بازرسی ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان همچنین بیان داشت: تخلفات مذکور به طور عمده شامل گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت حاشیه سود مصرف کننده بوده است.

 

به گفته این مسئول، ارزش ریالی مجموع پرونده های متشکله برای متخلفان مذکور ، 28 میلیارد و 405 میلیون و 14 هزار و 435 ریال بوده است.

 

قاسمی با بیان این‌که سازمان حمایت در برخورد با اخلالگران اقتصادی مسامحه ای نخواهد داشت اذعان داشت: این دستگاه اجرایی با هماهنگی سازمانهای ص. م. ت سراسر کشور در سال 1393 نیز ضمن بازرسی از انبارهای شناسایی شده کاغذ در سطح استان، نظارت بر تولید، توزیع و انبارهای نگهداری کالای یاد شده را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا تلاش می کند تا با اخلالگران اقتصادی برخورد قانونی نماید.

 

 

تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 خرداد 1393