به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

عدم حضور ایران در بخش صادرات محصولات چاپی در بازار رقابتی منطقه

: : :

 

عدم حضور ایران در بخش صادرات محصولات چاپی در بازار رقابتی منطقه

 

مرتضی حاکی مدیر عامل شرکت کتیبه سازان آراد در گفتگو با بازار چاپ:

 

تخصص شرکت چاپ آراد در زمینه چاپ افست ،فرم های عمومی، ، کارت ویزیت، سربرگ ، کاتالوگ وبروشور است که واحد های تخصصی در این زمینه در ایران انگشت شمار هستند.

 

وی در توضیح سابقه فعالیت شرکت چاپ آراد گفت :شرکت چاپ آراد در سال 88 با 35 پرسنل شروع به فعالیت کرد و با تولید 40 نوع کارت ویزیت به ارایه خدمات به مشتریان به صورت سفارشی می پردازد

 

او در ادامه به معرفی ماشین آلات شرکت چاپ آراد پرداخت و تصریح کرد : ما با دستگاه های 4 رنگ 2 ورقی هم زمان zp ، سلفون کش اتوماتیک ، دستگاه دای کات ، صحافی فنر و صحافی مفتول و دستگاه uvزن محصولات خود را به بازار عرضه میکنیم.

 

حاکی در مورد طرح های توسعه ای شرکت آراد اظهار داشت : در راستای طرح های توسعه ای چاپ خانه قصد داریم یک دستگاه 4 رنگ دیگر به بخش چاپ اضافه کنیم و همچنین بخش صحافی را تمام اتوماتیک کنیم.

 

مدیر عامل شرکت چاپ آراد با آنچه رکود در بخش صنعت چاپ خواند افزود: در حال حاضر در بخش صنعت چاپ شاهد رکودی کم سابقه هستیم که بخشی از ان مریوط به نیمه اول سال بودن و بخشی به رکود کل اصناف است . بخش تتخصصی تر بحث فرسوده بودن ماشین آلات است که باعث تضعیف جایگاه ما در بخش صادرات بین المللی میشود.

 

وی با تشریح عملکرد صنعت بسته بندی افزود: عمده فعالیت صنعت بسته بندی برندسازی برای محصولات تولیدی است. که می تواند با خلاقیت و کیفیت بالا مصرف کنندگان به خرید محصول مورد نظر ترغیب کند.

 

این فعال صنعت چاپ با بیان اینکه در این صنعت عظیم چند صد هزار نفر مشغول به کار هستند، اظهار کرد: با وجود بالا بودن اشتغالزایی در صنعت چاپ به دلیل عدم تخصیص تسهیلات و اعتبارات ما شاهد سرمایه گریزی در این بخش و جذب آن در دیگر بخش های صنعتی هستیم. در حال حاضر بسیاری از چاپخانه داران با هزینه شخصی و بدون هیچ حمایتی از طرف دولت و به صورت خصوصی به اداره چاپخانه های خود مشغول هستند.

 

مرتضی حاکی در پایان با اشاره به مغایرت در درآمدها و هزینه و همچنین رشد تورم در کشور گفت: چاپخانه داران نمی توانند با بالاتر رفتن هزینه های تولید اجرت کار خود را افزایش دهند و همین امر باعث ضرردهی واحدهای چاپی است.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 آذر 1393