به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

توسعه صنعت بسته بندی در گرو توسعه واحدهای تولیدی است

: : :

 

توسعه صنعت بسته بندی در گرو توسعه واحدهای تولیدی است

 

رضا جهانیان مدیرعامل چاپ جهانیان در گفتگو با بازار چاپ گفت: حدود 21 سال در زمینه ساخت ماشین آلات و دستگاه های چاپ مشغول به فعالیت بودم. امروز مفتخرم که ساخت اولین دستگاه لمینیت کارتن که در سال 1377 در نمایشگاه چاپ و بسته بندی به نمایش درآمد در زمره کارنامه کاری بنده است.

 

او در ادامه با برشمردن دستگاه های تولید شده در شرکت چاپ جهانیان افزود: ما 10 نوع دستگاه در این شرکت تولید می کنیم که بعضی از آنها از تولیدات همیشگی ماست و برخی نیز براساس سفارشات مشتریان ساخته می شوند.

 

وی توضیح داد: دستگاه های تولید شده در شرکت جهانیان شامل: دستگاه سلفون کش حرارتی، دستگاه واتربیس، دستگاه اینباس، یووی سلفونی، و... است.

 

جهانیان در مورد برنامه های آتی شرکت متبوع خود نیز اضافه کرد: ما تلاش داریم برنامه های توسعه ای خود را طبق برنامه ریزی های انجام شده به هدف برسانیم، اما ادامه آن بستگی به شرایط اقتصادی کشور هم دارد. از سال 1384 در صد راندمان تولید به شدت کاهش داشته است و همین امر موجب شد تا وضعیت تولیدات شرکت ما هم کاهش پیدا کند. اما ظرف یک سال گذشته و با بهبود وضعیت کلی اقتصاد کشور اوضاع تولیدات شرکت جهانیان نیز تغییر کرده و رو به بهبود است.

 

وی با اشاره به نوع فعالیت های شرکت چاپ جهانیان در حوزه بسته بندی تصریح کرد: اگر واحدهای تولیدی فعال و در حال کار باشند ما هم به آنها خدمات می دهیم و در واقع توسعه صنعت بسته بندی در گرو توسعه واحدهای تولیدی است.

 

این تولیدکننده عرصه چاپ ادامه داد: صنعت بسته بندی پتانسیل بالاییی برای فعالیت دارد اما در حال حاضر این صنعت به دلیل بسته بودن درهای اقتصادی کشور به روی فعالان صنعتی و اقتصادی دیگر کشورها با رکود مواجه شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 آذر 1393