به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

رقابتی شدن بازار لازمه پیشرفت در صنعت چاپ ایران

: : :

 

reghabati_shodane_bazar_lazameye_pishraft_dar_sanate_chap_iran

 

استاندار قم در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین، رقابتی شدن بازار را لازمه پیشرفت در صنعت چاپ و نشر عنوان کرد.

 

به گزارش بازار چاپ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش، در بازدید دو ساعته خود از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین به گفت‌وگو با مسئولان انتشارات مختلف پرداخت و وضعیت چاپ و نشر استان را بررسی کرد.

 

استاندار قم در ادامه با تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به دلیل برگزاری این نمایشگاه، کتب عرضه شده در این نمایشگاه را از نظر محتوایی غنی عنوان کرد و افزود: باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی به مردم از برگزاری چنین نمایشگاه‌های فعالیت بیشتری صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه میزان بازدید مردم از نمایشگاه با تبلیغات ارتباط مستقیم دارد افزود: این نمایشگاه حاوی کتاب‌های تخصصی است که به همین دلیل باید از علما و اساتید حوزه علمیه و محققان برجسته دعوت به عمل بیاید تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

صالحی‌منش حضور ناشران خارجی را موجب پیشرفت در صنعت چاپ کشور دانست و گفت: شرکت نمایندگانی از کشورهای عربی مانند عراق و لبنان در این نمایشگاه اقدامی مهم است.

 

وی با بیان اینکه برای ایجاد رونق در انتشار کتاب‌های دینی نیازمند رقابتی کردن بازار هستیم افزود: کتاب‌ها باید دارای محتوای غنی‌تر و با ویراستاری و نگارش بهتری در دسترس مخاطبان قرار بگیرند.

 

صالحی‌منش با اشاره به اینکه ناشران ایرانی باید خود را در رقابت با کشورهای برجسته در این حوزه ببینند تاکید کرد: مسئولان باید با هدایت بخش خصوصی به استفاده از فناوری‌های روز دنیا، زمینه ساز پیشرفت در صنعت چاپ و نشر کشور باشند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 دی 1393