به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

مشکلات چاپ دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد است

: : :

 

moshkelate_chap_dag_daghe_vezarat_farhang_va_ershad_ast

 

ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اطمینان دارم که باتوجه به سیاست های ویژه دولت یازدهم، مشکلات صنعت چاپ حل خواهد شد زیرا امروز حل مشکلات این صنعت دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

به گزارش بازار چاپ، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های گذشته این استان در زمینه صنعت چاپ اظهار کرد: استان زنجان در گذشته یکی از استان های چاپی کشور بوده اما در حال حاضر به دلیل گرانی مواد اولیه و عدم نوسازی تجهیزات شرایط خوبی ندارد و علاوه بر موارد ذکر شده استقبال خوبی هم از چاپخانه‌های استان نمی‌شود و اکثر کارهای چاپی به خارج از استان می‌رود.


وی ادامه داد: در شرایط موجود تجمیع واحدهای کوچک چاپی بهترین کار ممکن است تا از خروج کارها از شهرستان‌های کوچک جلوگیری شود. البته اگر بانک‌ها هم همکاری کنند و تسهیلات مناسبی ارایه دهند قطعا شاهد توسعه و پیشرفت صنعت چاپ خواهیم بود.

 

مقدم با اشاره به قدم های مثبت دولت یازدهم برای رفع مشکلات صنعت چاپ گفت: اطمینان دارم که باتوجه به سیاست های ویژه دولت یازدهم، مشکلات صنعت چاپ حل خواهد شد زیرا امروز حل مشکلات این صنعت دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

وی افزود: بدون شک متولیان دولتی صنعت چاپ در تلاش هستند که مشکلات این صنف حل شود اما نیاز است که بخش خصوصی نیز وارد صحنه شود و با سرمایه‌گذاری در این صنعت به آینده چاپ کمک کند. باید توجه داشت که کمک به صنعت چاپ، کمک به توسعه و پیشرفت فرهنگ کشور است زیرا تمام آثار نویسندگان و شعرا در قالب کارهای چاپی در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ اظهار کرد: جشنواره صنعت چاپ در سال‌های گذشته نقش مهمی را در معرفی صنعت چاپ به جامعه ایفا کرده است و امیدواریم که با یک برنامه‌ریزی منسجم‌تر شاهد برگزاری آن در تمام مراکز استان‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 دی 1393