به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

مسابقات آثار چاپی باید به یک برند شاخص تبدیل شود

: : :

 

mosabeghate_asare_chapi_baiad_be_yek_berand_shakhes_tabdil_shavad

 

مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت گفت: مسابقات در سال های آینده باید به سمتی حرکت کند که شاهد انتخاب آثار برگزیده بر اساس استانداردهای مشحص باشیم.

 

به گزارش بازار چاپ، فرید بلوریه با اشاره به روند مسابقات آثار چاپی اظهار کرد: به طور کل برگزاری هر مسابقه، باعث ایجاد حس رقابت بین افراد حاضر در آن حوزه می شود و می تواند بسیار مفید باشد اما باید به این نکته توجه کرد که باید شرایط و نیازهای اولیه آن تامین شود.

 

مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت با اشاره به راهکارهایی برای بهتر برگزار شدن مسابقات گفت: به شخصه معتقدم که رویه برگزاری مسابقات نیاز به کمی تغییر دارد زیرا باید به سمتی حرکت کنیم که انتخاب ها بر اساس استانداردی مشخص انجام شود و سلیقه فردی در آن نقشی نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ دهد و استانداردهای آثار برگزیده مشخص شود می‌توان به آینده مسابقات امیدار بود زیرا در چنین شرایطی هر واحد چاپی بر اساس استاندارهای مشخص دست به تولید می‌زند و می‌داند که چه چیزی را باید برای مسابقات آماده کند.

 

بلوریه معتقد است که آثار ارایه شده، به صورت پروژه‌ای ساخته می شود و در این باره بیان داشت: در مسابقات تنها محصول سنجیده می‌شود در حالی که باید کل پروژه را مورد بررسی قرار داد زیرا برای معرفی یک کالای شاخص معیارهای متفاوتی وجود دارد که باید همه آنها در نظر گرفته شود.

 

وی ادامه: اگر بتوانیم چنین شرایطی را فراهم کنیم بدون شک مسابقات آثار چاپی در مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد و شرایطی را فراهم می‌کند تا تمام شرکت‌های بزرگ با میل و رغبت کامل در مسابقات شرکت کنند.

 

مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: مسابقات آثار چاپی سال‌های زیادی است که کار خود را آغاز کرده و حال زمان آن رسیده که با یک وحدت و همفکری به یک برند شاخص تبدیل شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: يكشنبه, 05 بهمن 1393