به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

مسابقات باید به صورت منطقه‌ای برگزار شود

: : :

 

mosabeghat_bayad_besorate_mantegheii_bargozar_shavad

 

محمدعلی انصاری پور گفت: امکانات استان تهران بسیار پیشرفته‌تر از سایر استان‌ها است و فضای رقابتی را از بین می‌برد و به همین دلیل مسابقات باید به صورت منطقه‌ای برگزار شود.

 

به گزارش بازار چاپ، محمدعلی انصاری پور، رییس اتحادیه چاپخانه داران اصفهان اظهار کرد: فضای مسابقات در کل مطلوب است اما اگر می‌خواهیم شاهد مسابقات واقعی‌تری باشیم باید اقلیم و امکانات هر منطقه را در نظر بگیریم.

 

وی ادامه داد: برگزیدگان مسابقات معمولا از تهران هستند و به درستی هم انتخاب می‌شوند زیرا امکانات لازم را در اختیار دارند اما این اتفاق در دراز مدت باعث یاس و نامیدی سایر شرکت‌کنندگان می‌شود و به تدریج مسابقات از نظر کمی و کیفی افت خواهد کرد.

 

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران اصفهان خواهان برگزاری مسابقات به صورت منطقه‌ای شد و بیان داشت: اگر به دو دهه قبل بازگردیم، پیشکسوتان به خاطر می‌آورند که مسابقات به صورت استانی برگزار می‌شد و هر استان بر اساس ظرفیت‌های خود سنجیده می‌شد که اقدام بسیار درستی بود و امیدوارم که در این مسابقات نیز چنین اتفاقی رخ دهد.

 

وی ادامه داد: داوری‌ها و انتخاب برگزیدگان در سال‌های گذشته نشان داده که داوری‌ها مشکلی ندارد و کاملا صحیح است اما این خواهش را از برگزارکنندگان داریم تا به هر استان سهمیه‌ای بدهند و به داوران بگویند که بر اساس سهمیه هر استان برگزیدگان را مشخص کنند.

 

انصاری پور در پایان اظهار کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی سیاست‌های مسابقات در حال تغییر است، به شخصه اعتقاد دارم که اگر سیاست‌های کلی تغییر کند می‌توان منتظر یک مسابقه بی‌نقص بود اما اگر تنها افراد برگزار کنند و پوستر تغییر کند، شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: يكشنبه, 05 بهمن 1393