به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

خرمای ایران در پاکستان بسته بندی و صادر می شود

: : :

 

khormaye_iran_dar_pakestan_bastebandi_va_sader_mishavad

 

در صورت اقبال جامعه به این گزینه جایگزین و موثر در سلامت و راهکاری برای جلوگیری از گسترش دیابت در جامعه، این موضوع بار مسوولیت فعالان عرصه صنعت و معدن و جهادکشاورزی را در ایجاد صنایع تبدیلی سنگین تر می کند.

 

به گزارش بازار چاپ، حکایت کمبود و در برخی نقاط نبود صنایع تبدیلی برای ایجاد ارزش افزوده محصولات کشاورزی استان فارس، دامن گیر فعالان حوزه تولید خرما در استان نیز شده است.

 

به گفته مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، 13 شهرستان از 29 شهرستان استان فارس عرصه تولید خرما هستند و سالانه به طور متوسط 217 هزار تن خرما تولید می کنند.

 

مهدی صادقی گفت: در مجموع 31 واحد فرآوری محصول خرما که مواردی مانند بسته بندی، تولید شیره خرما را شامل می شود با ظرفیت 83 هزار تن در استان فعال هستند که اشتغالزایی برای 597 نفر را به دنبال داشته است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این 14 انبار محصولات کشاورزی در استان تنها به نگهداری محصول خرما اختصاص دارد که 105 نفر را مشغول به کار کرده است.

 

شهرستان های جهرم، مهر، لامرد، گراش، کازرون، فیروزآباد، لارستان،خنج، فراشبند، داراب، زرین دشت،قیرو کارزین و فسا در استان فارس از کانون های اصلی تولید ارقام مختلف خرما محسوب می شوند.

 

از دیگر سو، خبر می رسد که سود فزاینده تولید خرمای فارس را یک کشور همسایه شرقی با ایجاد ارزش افزوده روی این محصول از آن خود می کند حال آن که توسعه صنایع تبدیلی و صادرات خرمای فارس می تواند به افزایش درآمد باغداران در شرایط خشکسالی منجر شود و از این رو، گامی دو سویه به نفع کشور و باغداران است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393