به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

نمایشگاه آثار عاشورایی در موزه هنرهای معاصر تهران گشایش یافت

: : :

namayeshgahe_asare_ashoorayi_dar_moozeye_honarhaye_moaser_91

 

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، نمایشگاه «حدیث بی قراری» با همکاری موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برپا شده که شامل آثار نگارگری، خوشنویسی، نقاشی، نقاشی قهوه خانه‌ای ، نقاشی خط و چیدمان با مضامین حماسه کربلاست.

در این نمایشگاه آثاری از محمود جوادی‌پور ، علی شیرازی ، احمد وکیلی ، رضا مافی ، جلیل رسولی، حسن اسماعیل‌زاده، محمدحسین حلیمی، روح الله مفیدی ، عباس بلوکی‌فر، محمد مدبر، کاظم چلیپا، حبیب‌الله صادقی، اسفندیار احمدیه، بهنام کامرانی، خسرو خسروی، محمد تجویدی، مرتضی ممیز ، پرویز کلانتری ، صداقت جباری ، مرتضی اسدی و... در گالری های مختلف موزه هنرهای معاصر تهران روی دیوار رفته است.

اصغر امیرنیا سرپرست مرکز هنرهای تجسمی در مراسم گشایش این نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر تهران گفت: آثار این نمایشگاه تنها گوشه‌ای از قیام اباعبدالله الحسین (ع) را به تصویر می‌کشد و صرفاً به ماجرای قیام این حضرت اشاره دارد در حالی که جنبه‌های ناشناخته بسیاری در زندگی امام حسین(ع) وجود دارد از جمله دوران کودکی ایشان که مقارن با دوران زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) بوده و در زمان حکومت امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) نیز وجوه ناشناخته‌ای ایشان داشته‌اند که بهتر بود هنرمندان به این وجوه نیز در آثارشان اشاره کنند.

امیرنیا ابراز امیدواری کرد که تلاش هنرمندان در ارائه افکار و اندیشه‌های امام حسین (ع) بتواند زمینه‌ای برای شناخت بیشتر ایشان در میان هنرمندان جوان ایجاد کند و مخاطبان عام نیز بتوانند با دیدن این آثار بهره‌های معنوی دریافت کنند.

سرپرست مرکز هنرهای تجسمی در ادامه به درگذشت محمود  جوادی‌پور از نقاشان نوگرای ایران اشاره کرد و ضمن تسلیت به جامعه هنری ایران گفت: امیدوارم این فعالیت‌های هنری باقیات صالحات هنرمندان این مرز و بوم باشد.

به گزارش فارس، نمایشگاه «حدیث بی قراری»  تا 30 آذرماه همه روزه از ساعت 10 تا 18 به جز جمعه ها و ایام تعطیل در موزه هنرهای معاصر تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

 

منبع خبر: کتاب سیاه

تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 آذر 1391