به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چاپخانه‌های تولید کتاب‌های درسی 24 ساعته در حال چاپ کتب هستند

: : :

 

chapkhanehaye_tolyde_ketabhaye_darsi_24_saate_dar_hale_chape_kotob_hastand

 

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اهمیت کار سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: چاپخانه‌های تولید کتاب‌های درسی 24 ساعته در حال چاپ کتب هستند.

 

به گزارش بازار چاپ، حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی امروز در مراسم توجیهی «تولید فیلم معرفی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی» که در محل این سازمان برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: می‌خواهیم بخش‌های مختلف سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و هویت آن را نشان دهیم تا برای بیننده که عمدتًا غیر آموزش و پرورشی است، این فیلم انتقال پیام داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: این فیلم حداقل باید عمر 10 ساله داشته باشد و 10 سال آینده را نیز پیش‌بینی کند.

 

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی یادآور شد: این سازمان علمی، پژوهشی و فرهنگی است و آنچه تولید می‌کنیم محتوای آموزشی بوده و اجزای آن کتاب‌های درسی است و اعتباربخشی، تولید، اشاعه و ارزشیابی حلقه‌های آن است و قبل از کتاب، کتاب معلم و بعد از کتاب دانش‌آموز، مجله و محتواهای غیر رسانه‌ای و چند رسانه‌ای داریم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان افزود: ساختار تشکیلاتی ما شامل رییس، هیات امنا، شورای معاونان، دفاتر فنی و حرفه‌ای، نظری، معاونت پشتیبانی است و انتشارات مدرسه و بنیاد ICDL بخش‌های جانبی است.

 

وی تصریح کرد: بخش ارتباطات و بین‌الملل، تکنولوژی آموزشی و سایت رشد نیز داریم که اینها ساختار تشکیلاتی ما را نشان می‌دهد.

 

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خاطر نشان کرد: ماموریت ما انجام پژوهش‌های بنیادی است و پژوهش‌ها از جنس نظرسنجی بوده و در کنار آن استانداردسازی نیز داریم یعنی در همه بخش‌های دولتی و غیر دولتی مواد آموزشی را استانداردسازی می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان ادامه داد:‌ الان باید در هر سال در 2 پایه کتاب‌های درسی را عوض کنیم و کنترل کیفیت نیز باید داشته باشیم و آماده‌سازی، تصویرگری نیز صورت گیرد و در بخش چاپ در کشور دو چاپخانه داریم که 24 ساعته کتاب تولید می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در نگهداری و توزیع کتاب‌ها باید امنیت نیز داشته باشیم، خاطر نشان کرد: ملت‌سازی، نظام‌سازی و دولت‌سازی سه کارکرد آموزش و پرورش است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: جمعه, 01 اسفند 1393