به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

برنامه‌ی ویژه زیراکس برای آموزش چاپ دیجیتال در مصر

: : :

 

barnamehye_vije_ziraks_baraye_amozeshe_chape_digital_dar_mesr

 

شرکت زیراکس در مصر به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به مسئولیت اجتماعی شرکت و تحت عنوان «برنامه‌ی بینش چاپ دیجیتال»، یک برنامه‌ی آموزشی حرفه‌ای را با همکاری مرکز آموزش و مهارتهای پترا که با اتاق صنایع چاپ و بسته‌بندی ارتباط دارد برگزار کرده است.

 

به گزارش بازار چاپ، مرکز پترا، از نوع مراکز مشارکتی آموزشی (ETP) است که تحت برنامه‌ی اصلاح آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای (TVET) تاسیس شده است. برنامه‌ی آموزشی جامع حرفه‌ای زیراکس در مصر از طریق این همکاری و مشارکت قصد دارد قابلیتهای کارمندان شاغل در بخش چاپ دیجیتال را در قاهره‌ ارتقا دهد.

 

این اقدام به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت زیراکس انجام می‌شود که در نظر دارد بر توسعه‌ی مهارتهای جوانان و آموزش آنها به منظور دستیابی به هدف نهایی کمک به توسعه‌ی بخش چاپ در مصر و به طور کلی جامعه تمرکز کند.

 

طی برنامه‌ی یادشده 25 زن و مرد جوان از آموزشهای حرفه‌ای جامع زیراکس بهره ‌مند شدند. فراگیران که از میان 30 مرکز چاپ انتخاب شده‌ بودند در گذشته هرگز تحت آموزشهای فنی یا تئوری در زمینه‌ی چاپ دیجتیال قرار نگرفته بودند.

 

این فراگیران طی 24 جلسه‌ی فشرده با ویژگی‌های ابزارهای چاپ دیجیتال و با چگونگی کار حرفه‌ای با این ابزارها آشنا شدند و این برخلاف آن چیزی بود که در گذشته، عمدتا از طریق آزمون و خطا یا انتقال تجربیات از کارمندان باسابقه‌تر، یاد گرفته بودند. به منظور به حداکثر رساندن مزایای این برنامه‌ی آموزشی، سه کارگاه مکمل نیز برگزار شد که شامل کارگاه مهارتهای نرم­­افزار، کارگاه آموزشی فنی، و کارگاه آموزشی عملی بود.

 

چاپ و نشر نوشت، کارگاه آموزش تئوری با نظارت دکتر جرج نوبار، متخصص چاپ و معاون رئیس مطالعات و تحقیقات تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ی هنرهای کاربردی دانشگاه هلوان برگزار شد. وی در این کارگاه به کاربردهای نوآورانه‌ی چاپگرهای دیجیتال و کاربردهای مختلف آنها اشاره کرد. به دنبال این کارگاه، آموزشی عملی روی دستگاه دیجیتال پرس C75 زیراکس انجام گرفت.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: جمعه, 01 اسفند 1393