به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

رئیس هیئت‌داوران چهاردهمین دوره جشنواره صنعت چاپ: توقع بیشتری برای مشاهده آثار نوآورانه داشتیم

: : :

 

raiise_hiat_davaran_chahardahomin_dorehye_sanate_chap_tavaghoe_bishtari_daraye_moshahedye_asare_noavarane_dashtim

 

سیامک دری، در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره صنعت چاپ ضمن تشریح روند داوری آثار گفت: در بین آثار ارسالی به این دوره از جشنواره نوآوری وجود نداشت.

 

به گزارش بازار چاپ، آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره صنعت چاپ پیش از ظهر امروز با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی،‌ معاون فرهنگی وزیر ارشاد و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان و منتخبان این دوره برگزار شد.

 

سیامک دری،‌ رئیس هیئت‌داوران در این آیین گفت: آثار ارسالی در سه بخش پیش از چاپ، چاپ امور تکمیلی به‌صورت محصول محور در 42 رشته،‌ با بیش از 500 نفر ساعت کار کارشناسی برای تدوین شاخص‌‌های داوری و 156 ساعت کار کارشناسی در بخش داوری به سرانجام رسید.

 

وی افزود: داوری مسابقات به صوت فشرده در 3 روز با استفاده از سامانه مکانیزه طراحی‌شده انجام شد. شاخص‌های استخراج‌شده به‌صورت کمی (ای اچ تی)‌ و (تاب سیس) وزن‌دار شده و نتایج به‌صورت لحظه‌ای قابل گزارش‌گیری است.

 

دری ادامه داد: ‌15 نفر داور جدید در این دوره ثبت‌نام کردند که هیئت عالی داوران با بررسی سابقه این افراد 6 نفر را به داوران دوره‌ قبلی اضافه کردند. درمجموع 34 نفر در بررسی آثار حضور داشتند.

 

رئیس هیئت‌داوران اظهار کرد: داوران از بین 532 اثر ثبت‌شده تعداد 24 اثر در 42 رشته انتخاب کردند و 20 سیمرغ چاپ به برگزیدگان اهدا شد. برخی آثار به دلیل کسب نکردن حداقل امتیاز 75 درصدی برگزیده‌ نشدند. در برخی شاخه‌ها نیز شرکت کننده‌ای وجود نداشت.

 

رئیس هیئت‌داوران افزود: در سال‌های بعد امتیازات برای دریافت سیمرغ افزایش پیدا می‌کند و با نظر هیئت‌ عالی داوران حداقل امتیاز به 80 درصد خواهد رسید.

 

دری ادامه داد: در جریان داوری، هر اثر حداقل 2بار داوری شد و در صورت کسب حداقل امتیاز 75 درصدی مجاز ورود به مرحله بعد شد. در روز پایانی نیز 10 اثر برتر در هر رشته مجدد داوری و نتایج نهایی استخراج شدند.

 

وی درباره عمده اشکالات وارده به آثار گفت: رعایت نکردن استانداردهای چاپ، مانند نبود انطباق،‌ سایش،‌ استفاده نادرست از نوارابزار و هم‌‌پوشانی ازجمله اشکالات داوران به آثار بود.

 

رئیس هیئت‌داوران ادامه داد:‌ در بخش مقالات دانشجویی به دلیل رعایت نکردن ساختار علمی تدوین مقاله و روش تحقیق هیچ اثری برگزیده نشد. همه افراد حقیقی و حقوقی در پایگاه جشنواره می‌توانند از نتایج داوری مسابقات مطلع شوند.

 

دری با اشاره به نبود نوآوری در آثار ارسالی این دوره از جشنواره گفت: نوآوری در آثار ارسالی این دوره جشنواره صنعت چاپ مشاهده نشد که امید‌واریم در دوره‌های بعدی این موضوع در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 اسفند 1393