به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

عده ای در پی ایجاد تشنج صنفی هستند

: : :

 

edehi_dar_peye_ijade_senfi_hastand

 

احمدابوالحسنی با اشاره به مجمع تعاونی لیتوگرافان تهران که در روز چهارشنبه برگزارشده بود گفت: در این جلسه تیپ اساسنامه وزارت تعاون به تصویب عمومی اعضا رسید.

 

به گزارش بازار چاپ، رییس اتحادیه لیتو گراف تهران با اشاره به اساسنامه های وزارت تعاون گفت: در کل یک اساسنامه در وزارت تعاون داریم، یا اساسنامه توسط تعاونی بدون تغییرمی ماند و یا برخی از بخش های اساسنامه بنا به نیاز تعاون مربوطه افزوده می شود.

 

وی با انتقاد از مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی توهین و افترا هایی زده اند که باید بگویم دوره این مسایل به پایان رسیده است و اهالی و دست اندر کاران صنف لیتوگراف و صنعت چاپ اکنون بسیار آگاه تر از همیشه هستند و دوره این افراد و بازی های پلیدشان به پایان رسیده است.

 

وی افزود: عده ای گفته اند که سه اتحادیه صنفی با هم اختلاف دارند که باید بگویم کاملا در اشتباه هستند، بحث تداخل صنفی برابر قانون نظام صنفی ایران بوده و تنظیم شده است، اتحادیه لیتوگرافباید از سوی سازمان اصناف کشور مورد پیگیری و پاسخگویی قرار گیرد.

 

روسای هر سه اتحادیه در طول هفته بارها باهم در تماس و همکاری هستند اما این بنای اجحاف به حق و حقوق صنفی هیچیک نبوده و نیست.

 

ابوالحسنی یادآور شد: دکتر حسابی مثال جالبی دارد که می گویده افراد بسیار ضعیف غوغا سالاری می کنند که بگویند ما هستیم؛ عده ای بدنبال سیاه نمایی و متشنج نشان دادن جو صنفی اتحادیه های تهران هستند که باید بگویم تیر شان به سنگ خورده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 اسفند 1393