به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

امضاء تفاهم همکاری دانشکده چاپ و اتحادیه لیتوگراف

: : :

 

emzae_tafahome_hamkarye_daneshkadehye_chap_va_etehadye_litograf

 

به منظور توسعه همكاري هاي علمی و پژوهشی و با توجه به اهميت آموزش در صنعت چاپ و نشر، تفاهم نامه همکاری سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرینسازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرینو مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران (دانشکده چاپ و نشر) به امضاء رسید.

 

به گزارش بازار چاپ، طبق مفاد تفاهم نامه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین حمایت‌ هایی را در پذیرش دانشجویان مرکز بعنوان کارورز در لیتوگرافی ها، حمایت و کمک به مرکز در تجهیز کارگاه های آموزشی، تأمین هزینه های انجام پروژه های پژوهشی مشترک، کمک در بر پایی همایش های تخصصی صنعت چاپ سیلک و اسکرین، تأمین هزینه های دوره های آموزشی و علمی مرتبط با اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین، اعلام نیازهای آموزشی و پژوهشی اتحادیه به مرکز، پیش بینی و ارجاع دانشجویان معرفی شده از سوی مرکز به مراکز صنفی مورد تأیید برای کارورزی و ... ، تسهیل فرآیند تعامل با شاغلان صنف برای مرکز را داشته باشد.

 

همچنین دانشکده چاپ و نشر در فراهم سازی امکانات آموزشی مورد نیاز برای اجرای مفاد تفاهم نامه حاضر، جذب همکاری اساتید برجسته ، شناسایی حوزه های پژوهشی مورد نیاز صنایع وابسته به اتحادیه، مطالعه و شناسایی تعریف پودمان های تخصصی مناسب، ارائه مشاوره به اتحادیه برای توسعه بانک اطلاعاتی مرتبط با شاغلان چاپ سیلک و لیتوگراف، انجام کارهای عملی و اجرایی برگزاری همایش مرتبط با صنعت چاپ سیلک و لیتوگراف، بررسی نیازهای آموزشی و پژوهشی اعلام شده از سوی اتحادیه و تعریف دوره آموزشی و طرح های تحقیقاتی مناسب، استفاده از ظرفیتهای آموزشی و توانمندی شاغلان اتحادیه مطابق با آئین نامه های دانشگاه در آموزش و پژوهش، تعامل و همکاری خواهد داشت. گفتنی است مواد تفاهم¬نامه در آینده نزدیک اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

 

این تفاهم نامه در 4ماده تنظیم و به مدت دو سال، قابل اجرا است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ

 

تاریخ انتشار: پنجشنبه, 07 اسفند 1393