به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

جلسه مشترک سه رییس اتحادیه برگزار شد/برای احقاق حق اعضا به دیوان عدالت شکایت خواهیم کرد

: : :

 

jalaseye_moshtarake_se_raise_etehadye_bargozar_shod_baraye_baraye_ehghaghe_haghe_aaza_be_divane_edalat_shekayat_khaham_kard

 

رییس اتحادیه لیتوگراف تهران در ارتباط با تداخل صنفی گفت: برای احقاق حق اعضا اتحادیه تا آخر ایستاده ام و حتی به دیوان عدالت هم شکایت خواهیم کرد.

 

به گزارش بازار چاپ، روز دوشنبه به دعوت نشریه چاپ و نشر سه رییس اتحادیه گرد هم آمدند تا گفتگویی در ارتباط با موضوع تداخل صنفی ایجاد شده داشته باشند.

 

موضوع اول و مهم این جلسه که مورد تایید هر سه رییس اتحادیه بود عدم اختلاف فی مابین بود و مقرر شد هر رسانه بحث اختلاف سه اتحادیه را مطرح کنند با آن برخورد شود.

 

رییس اتحادیه لیتوگراف در این باره گفت: موضوع تداخل صنفی بر اساس قانون نظام صنفی کشور ادامه خواهد یافت و در پاسخ رییس اتحادیه چاپخانه داران تهران به اجازه فعالیتی که وزارت ارشاد به چاپخانه ها می دهد اشاره نمود.

 

دو رییس اتحادیه از پورمند پرسیدند که آیا واحد هایی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جواز فعالیت گرفته اند و بدون پروانه کسب اتحادیه مشغول به فعالیت هستند متخلفند یا خیر؟

 

در پاسخ رییس اتحادیه چاپخانه دارن بدون شک باید این واحدها زیر نظر اتحادیه صنفی فعالیت نمایند، پورمند در پی راهی است تا این مشکل را برطرف کند، اما دو رییس اتحادیه برای اعتلای صنف خود به قانون استناد می کنند.

 

در همین راستا احمد ابوالحسنی گفت حتی برای احقاق حق صنف لیتوگراف به دوان عدالت هم شکایت خواه برد و تا آخر پای حرفمان هستیم.

 

چندی پیش واحدهای لیتوگرافی چند چاپخانه پلمپ شد و اکنون نیز بازرسین اتحادیه صحاف 23 واحد صحافی مستقر در چاپخانه را برای پیگیری به اتحادیه معرفی کرده اند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ

 

تاریخ انتشار: پنجشنبه, 07 اسفند 1393