به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

محصول خوب، بازاریابی بد = ظرفیت از دست رفته

: : :

 

محصول خوب، بازاریابی بد = ظرفیت از دست رفته

 

بازار چاپ، تعاملی واقعی بین محصولات و خدمات شما و چگونگی عرضه آنها به بازار وجود دارد. در حقیقت، این ارتباط میزان موفقیت کسب و کار را مشخص می کند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل پول‌نیوز، از منظر "محصول/بازاریابی" چهار سناریو برای شرکت ها وجود دارند. آگاهی از آنها به صاحبان کسب و کار در شناسایی و درک آن چه برای افزایش شانس موفقیت خود نیاز دارند، کمک می کند.

 

محصول خوب، بازاریابی خوب

 

این وضعیت ایده آل و مطلوب برای هر کسب و کاری محسوب شده و به شرکت های پیشرو در حوزه فعالیت خود اختصاص دارد. شرکت هایی مانند اپل، مک دونالد، آمازون و سامسونگ در این دسته قرار می گیرند. نه تنها آنها محصولات و خدماتی فوق العاده را ارائه می کنند، بلکه آن چه را که به فروش می رسانند به اندازه ای خوب به بازار معرفی می کنند که وفاداری مشتری خود را نیز تقویت می کنند.

 

حتی زمانی که گاه و بی گاه این شرکت ها اشتباهی را مرتکب می شوند، به واسطه سابقه خوب خود، بخشش مشتری ها را کسب می کنند. این وضعیتی سودآور محسوب شده و تداوم ارائه محصولاتی خوب و بازاریابی مناسب را امکان پذیر می کند. بر همین اساس است که کسب و کار شما رشد می کند. اگر شانس با شما یار بوده و در این دسته قرار گرفته اید هر آن چه در توان دارید برای باقی ماندن در آن انجام دهید.

 

محصول بد، بازاریابی خوب

 

چه اتفاقی رخ خواهد داد زمانی که به مشتری ها چیزی را وعده داده و این مساله تنها در حد همان وعده باقی می ماند؟ شما با مشتری های ناراضی و شاید عصبانی مواجه می شوید. هنگامی که به واسطه بازاریابی خوب فروش بیش از اندازه محصولی را رقم می زنید، انتظارات را افزایش داده و زمانی که این انتظارات پاسخ مناسبی دریافت نمی کنند مشتری ها ناامید شده و احساس فریب خوردن به آنها دست می دهد. در این وضعیت اگرچه کسب درآمد و سود در کوتاه مدت عملی می شود اما بی تردید راهبردی مناسب برای فعالیت در بلند مدت اتخاذ نکرده اید.

 

محصول بد، بازاریابی بد

 

اگر در این دسته قرار دارید و شانس با شما یار بوده و همچنان از گردونه کسب و کار خارج نشده اید باید هرچه سریع تر شرایط خود را تغییر دهید زیرا در غیر این صورت به زودی با شکست کامل مواجه می شوید. این وضعیت محکوم به فنا همانند یک کشتی در حال غرق شدن است. تا فرصت دارید خود را نجات دهید.

 

محصول خوب، بازاریابی بد

 

این دسته ی است که حدود دو سوم از شرکت ها در آن قرار می گیرند. در این گروه مشکلی با ارائه آن چه وعده داده شده وجود ندارد. مشتری ها نیز از شما راضی هستند اما مشکل این است که تعداد آنها به اندازه کافی نیست. در این وضعیت، آن چه به فروش می رسانید همانند رازی است که به خوبی حفظ شده است. این دسته با ظرفیت های هدر رفته و فرصت های از دست داده شده توصیف می شود.

 

اگر در شیپور خود ندمید، صدایی از آن خارج نخواهد شد. اگر با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار نکرده و این که چگونه می توانید به آنها کمک کنید را شرح ندهید، خریدی از شما صورت نخواهد گرفت زیرا آشنایی با شما وجود ندارد. خوشبختانه، هر فردی در این دسته از قدرت تغییر شرایط برخوردار است. اگر محصول خوبی را به فروش می رسانید باید جهان را از این که چگونه می تواند زندگی مردم و کسب و کارها را ارتقا دهد، آگاه کنید.

 

 

 

منبع: پول نيوز