به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

پنج روش برتر برای جلب توجه به شرکت خود در سال 2015

: : :

 

panj_raveshe_bartar_baraye_jalbe_tavajohe_be_sherkate_khod_dar_sale_2015

 

برای فعالیت در سال جدید، مطالب زیر، نحوه ایجاد استراتژی ارتباطی دیجیتال محرک را نشان می‌دهد.

 

هر طرح روابط عمومی با یک استراتژی منسجم و یکپارچه آغاز می‌شود. به منظور فعالیت در سال جدید، مطلب ذیل پنج ایده کلیدی را معرفی می‌نماید که در زمان ایجاد و ساخت استراتژی ارتباطی دیجیتال محرک در سال 2015 باید در نظر بگیرید.

 

بهترین کمپین‌های روابط عمومی آنهایی هستند که به صورت منسجم، رسانه‌های اجتماعی و روابط عمومی را ادغام می‌نمایند. رسانه‌های اجتماعی باید جهت تکمیل کمپین روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرند تا به مجاورت متمادی و علاقه ویراستاران با ‌رسانه‌های اجتماعی در تجارت جهت داده شده و از آن بهره برد. از رسانه‌های گروهی استفاده کنید تا از جایگاه‌های رسانه‌ای برخوردار شوید، با وبلاگ‌نویسان و صاحبان وبلاگ‌ها در ارتباط باشید و در زمان اجرای کمپین‌های روابط عمومی چند سکویی از ویراستاران با خبر بوده و با آنها در ارتباط باشید. از رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر برای جستجو و پاسخ‌دهی فوری به سوالات روزنامه‌نگاران و ساخت رابطه مستمر با خبرنگاران استفاده نمایید. یکی از بهترین راه‌ها برای این که یک روزنامه نگار خبر ارسالی شما را بخواند این است که با آنها در توئیتر در ارتباط باشید. به آنچه که آنها می‌نویسند علاقه وافر نشان دهید و محتوایی که به نظرتان مفید است را دوباره توئیت کنید. به علاوه از رسانه‌های گروهی برای جستجوی موضوعات خاصی که آنها پوشش می‌دهند پیش از ارسال مطلب خبری خود استفاده کنید.

 

بازاریابی محتوایی، بهینه سازی جدید موتور جستجو می‌باشد

 

هنگام نوشتن پیام خود به شفافیت دقت و انسجام متنی نیاز دارید. تمامی داستان‌های خبری خوب در هسته و مرکزیت ساده می‌باشند. به جملات کوتاه بیاندیشید، و پیش از نگارش محتوا و متن خود به مخاطب و رابطه ممتاز خود با آنها فکر کنید. بازاریابی محتوا محور، بهینه‌سازی جدید موتور جستجو می‌باشد. هدف، نگارش پیامی مرتبط می‌باشد که آن را برای مخاطبین هدفی که در جستجوی یافتن شما هستند آسان‌تر می‌نمایند.

 

بازاریابی بلادرنگ

 

بازاریابی بلادرنگ تمامی رشد و توسعه در سال جدید را شکل خواهد داد. چرخه خبری را دنبال کنید و به دنبال ارتباط با روندهای جاری خبری باشید. اگر از رابطه واقعی با خبر مورد نظر برخوردار هستید، رسانه را از این موضوع مطلع سازید. اگر امروز روزی است که در آن خبر مهم مورد نظرتان اتقاق می‌افتد، به دنبال ضمیمه کردن چیزی باشید که واقعاً معتبر می‌باشد. این مسئله به هر دو گروه بازاریابی در عرصه رسانه‌های گروهی و همچنین کمپین‌های روابط عمومی اطلاق می‌یابد.

 

روابط با وبلاگ‌نویسان

 

در جهان جدیدِ روابط رسانه‌ای، شما الزاما به فروش محتوا می‌پردازید. اگر محتوا ضعیف باشید، صاحب وبلاگ با خطر از دست دادن مشترکینش روبرو می‌باشد. به خاطر داشته باشید که وبلاگ نویسان تنها مطالبی را ارائه می‌نمایند که از محتوای جالبی برخوردارند و بازدید از وبلاگشان را افزایش می‌دهد. این کار را برای آنها آسان نمایید تا مطلب شما را منتشر نمایند و با این کار احتمال برجسته شدن خود و مطلب‌تان را افزایش می‌دهید.

 

ارزیابی مداوم

 

بهترین روش برای جذب دوباره طرفداران‌تان این است تا موارد و مسائل جاری و آنچه که مشتریانتان در واقع با آن در ارتباطند را ارزیابی نمایید. یکی از اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند این است که آنها در جستجو در تقویم محتوای ویراستاری گم ‌می‌شوند. اگر به صورت مداوم به ارزیابی آنچه که بالاترین تاثیر را بر مخاطبانتان دارد نپردازید، هواداران خود را از دست می‌دهید، و در پایان این امر به ارزش اجتماعی ضربه می‌زند که شما در تلاش برای خلق آن هستید.

 

 

 

منبع: mbanews.ir

 

 

 

گروه تلگرامی بازار چاپ