به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

رضوانی در برزخ رفتن یا ماندن درمعاونت فرهنگی وزارت ارشاد

: : :

 

رضوانی در برزخ رفتن یا ماندن درمعاونت فرهنگی وزارت ارشاد

 

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با درخواست کناره‌گیری داریوش رضوانی، مشاور اجرایی این معاونت و مسئول کارگروه کاغذ این وزارتخانه مخالفت کرد.

 

داریوش رضوانی، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز دوشنبه 11 مهر در این باره به خبرنگار مهر، گفت: حدود 4 ماه پیش مسئولیت مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن وزارت ارشاد به بنده محول شد.

 

وی افزود: با توجه به تراکم فعالیت‌های این شرکت تعاونی که شامل چندین پروژه مسکن مهر در کرج و مهرشهر و برخی دیگر از شهرهای پیرامون تهران و نیز استان البرز است، بنده از آقای اسماعیلی خواستم که اجازه بدهد از معاونت فرهنگی بروم.

 

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اضافه کرد: آقای اسماعیلی با درخواست بنده مخالفت کرده است، اما برخی از پروژه‌های شرکت تعاونی مسکن وزارت ارشاد که به آنها اشاره کردم، مشکلات جدی دارد و اگر نتوانم به صورت تمام وقت در این حوزه فعالیت کنم، ممکن است مشکلات بیشتر هم بشود.

 

داریوش رضوانی ادامه داد: در هر حال امیدوارم با استعفای بنده موافقت شود تا بتوانم قدمی برای حل مشکل مسکن کارکنان وزارت ارشاد بردارم.

 

داریوش رضوانی قبل از آمدن به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه دوم سال 1390 و تصدی مشاور اجرایی این معاونت در دوره بهمن دری، به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری فعالیت می‌کرد.

 

وی مدتی بعد به عنوان معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران (دوره بیست و پنجم) منصوب شد. وی هم اکنون نیز عضو شورای سیاستگذاری این نمایشگاه (برای دوره بیست و ششم) است.

 

رضوانی چندی قبل هم با رفتن دری و آمدن اسماعیلی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و جدی شدن بحران کاغذ، از سوی سرپرست این معاونت به عنوان مسئول کارگروه حل مشکل کاغذ وزارت ارشاد منصوب شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 دی 1391